Jak odebrać zlecenie
1. Za pomocą poczty e-mail.
W przypadku przesłania tekstu do wyceny za pomocą poczty elektronicznej, jego tłumaczenie zostanie odesłane do Klienta na adres e-mail, z którego został otrzymany. Jeżeli Klient życzy sobie, aby gotowe tłumaczenie zostało odesłane na inny adres e-mail lub do kilku odbiorców, wystarczy nas o tym powiadomić w przesłanej wiadomości. Jeżeli rozmiar tekstu jest zbyt duży, aby dołączyć go do wiadomości e-mail, zachęcamy do skorzystania z darmowych stron jak np. wklejto.pl czy też speedyshare.com pozwalających na przesyłanie dużych załączników w prosty sposób.
2. Poprzez Pocztę Polską.
Jeżeli Klient chce otrzymać wydruk gotowego tłumaczenia na wskazany przez siebie adres, nie ma najmniejszego problemu, wystarczy nas o tym poinformować telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Taka forma jest najczęściej wybierana w przypadku tłumaczeń przysięgłych, kiedy Klient potrzebuje oryginalnej wersji dokumentu z pieczątkami tłumacza. Możliwe jest skorzystanie z tej opcji również w przypadku tłumaczeń zwykłych i specjalistycznych.
W pilnych przypadkach polecamy skorzystanie z opcji wysyłki kurierem, co znacznie przyspieszy cały proces i pozwoli na otrzymanie dokumentów nawet na drugi dzień od wysłania.
Biuro Tłumaczeń Online - Blanka zawsze stara się sprostać wymaganiom swoich Klientów, dlatego jeżeli konieczne jest dostarczenie tłumaczenia w innej formie, niż wymieniono powyżej, postaramy się pomóc.